Pytania i odpowiedzi o produktach ENDO

DLACZEGO PRODUKT ENDO:
Nasze produkty cechuje jakość wykonania, elastyczna możliwość dokonywania zmian, oryginalność a także funkcjonalność. Firma posiada wyróżniającą się i dogodną wymiarowo ofertę mebli jako główny producent mebli uzupełniających na rynku.

SPRZEDAŻ:
Gdzie można kupić produkty firmy ENDO meble?
Meble firmy ENDO można zakupić w dobrych i większych salonach meblowych w całej Polsce. Zaufało nam ponad 400 salonach meblowych w Polsce m.in. w sieci BRW, EMKA, MERCUS, DOM-BRW i wielu innych.

Czy można zakupić meble bezpośrednio w siedzibie firmy?
Firma ENDO Meble prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem salonów meblowych.

Czy firma prowadzi sklep internetowy?
Firma ENDO Meble nie prowadzi sklepu internetowego. Możliwe są jednak okresowe promocje na niektóre produkty widoczne na stronie internetowej.

PRODUKT:

Czy produkty są stabilne?
Ławy jak i stoły posiadają pełne i twarde nogi, dzięki czemu są stabilniejsze aniżeli średnia na rynku meblarskim. Dodatkowo konstrukcja jest wzmocniona prowadnicami, jak i niewidocznymi z zewnątrz metalowymi wzmocnieniami.

Czy blaty posiadają zaokrąglenia czy są wykończone na prosto?
Wszystkie blaty posiadają zaokrąglenia na brzegach blatów. Nie posiadany blatów górnych zakończonych na prosto.

Czy wykonują Państwo stoły rozkładane?
Tak. Także i ławy rozkładane oraz stoliki.

Z czego wykonane są meble?
Są to płyty meblowe certyfikowane, akrylowe, szkło hartowane atestowane.

Czy okleina jest odporna na alkohol, zabrudzenia czy zarysowania?
Nawierzchnie blatów posiadają odporność na różnego rodzaju płyny a także zwiększoną i wyjątkową odporność na zarysowania. Należy jednak unikać środków wchodzących w reakcję czy osłabiających powłokę blatu, jak i wystawiania na nadmierne nasłonecznienie czy wysoką wilgotność , aby wyeliminować możliwe niepożądane skutki.

Czy stosowane płyty meblowe są takie same jak standardowych meblach skrzyniowych?
Kolory są odpowiednio dobrane. Jednak nasze płyty są wykonane w strukturze "perfect", dlatego posiadają naturalne kolory i fakturę, która w dotyku odwzoruje słoje i naturalną strukturę drewna. Płyty także są bardziej odporne na czynniki zewnętrzne, jak kurz przy ścieraniu.

TERMINY:
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji wynosi 7-21dni, także przy zmianie wysokości czy zmianie wielkości blatu drewnianego. Mieszanie kolorów na poszczególnych elementach produktu nie wydłuża czasu realizacji.

Czy jest możliwość dostarczenia produktów w terminie do kilku dni?
Tak, jest taka możliwość. Wiele zależy od cyklu produkcji i stanów magazynowych.

NIESTANDARDOWE ZAMÓWIENIA:
Czy istnieje możliwość zmiany parametrów wysokości, odległości między blatami czy wielkości?
Tak. Dokonujemy zmian wedle możliwości. Aby zmienić parametry danego produktu, prosimy napisać informacje o zmianach w formularzu kontaktowym na stronie przy każdym produkcie.

ODBIÓR MEBLI:
Czy meble dostarczane są złożone czy w paczkach do montażu?
Ogólnie produkt jest pakowany w paczki. Na salonach meblowych dostępne są także produkty złożone. Samo złożenie produktu jest intuicyjne i proste, dodatkowo do każdej paczki dostarczamy instrukcję obsługi. Nie ma potrzeby kleić czy nawiercać elementy.

Czy produkty w paczce są zabezpieczone do dalszego transportu?
Tak. Każdy produkt posiada indywidualne opakowanie. Lata doświadczeń pozwalają nam na efektywne zapakowanie przed możliwymi uszkodzeniami.

GWARANCJA:
Na jaki okres udzielana jest gwarancja?
Gwarancja jest udzielana na 2 lata. Dodatkowo 3 lata na połączenie szkła z metalowym krążkiem.

Gdzie można składać reklamacje?
Reklamacja można złożyć w salonie meblowym, gdzie produkt został zakupiony. Możliwe jest wysłanie reklamacji bezpośrednio do naszej firmy.

Jakie są procedury przy zgłaszaniu reklamacji?
Jest to dowód zakupu (faktura VAT lub paragon), szczegółowy opis usterki. Mile widziane zdjęcia, które przyśpieszają czas odpowiedzi.

W jakim terminie powinna być załatwiona reklamacja?
Producent wg Ustawy ma dni 14 dni na odpowiedź na zgłoszoną reklamację. Termin załatwienia reklamacji nie jest precyzyjnie określony przez Ustawę, jednak firma ENDO priorytetowo realizuje reklamacje, podobnie jak zamówienia.

Czy firma prowadzi serwis po gwarancyjny?
Tak. W razie uszkodzeń, jako producent możemy wykonać dowolny element na stanie.

Informacja o danych

Informujemy, że Administratorem danych osobowych podanych w niniejszym formularzu jest Endo s.c. z siedzibą w Tułowicach (49-130) przy ul. Porcelitowa 10. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do kontaktu z firmą Endo Dane osobowe podane w powyższym formularzu kontaktowym przetwarzane będą w celu kontaktu z Tobą przez Endo s.c. w odpowiedzi na skierowane przez Ciebie zapytanie. Dane, nie będą nikomu udostępniane. Przetwarzane dane nie będą służyły reklamodawcom, nie będą także objęte zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniem. Posiadają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia czyli bycia zapomnianym lub ograniczenia ich przetwarzania jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

TOP